حقایق اسکار


::::antidevill::::

واقعا چرا آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) که مجری این همایش است؛ باید تندیس این مراسم را به شکل اسیریس  بسازد؟ این آکادمی متعلق به کشور ایالات متحده آمریکا است ؛ چرا این کشور باید نمادی را استفاده کند که اصلا ارتباطی با آن فرهنگ ندارد ؟ و در ضمن این نماد در تفکر مدرن (منظور فراماسونری است ) به عنوان یکی از نماد ها استفاده میشود . 

در حقیقت این مراسم آشنایی بیشتر مخاطبین با برتین های هالییود است . که جالب است که این مراسم به طور زنده در بیش از 200 کشور به نمایش درمیاید . 

بهتر است نگاهی به ریشه هالیوود (hollywood) داشته باشیم . هالیوود به معنای چوب درخت راش است . اما واقعا مسخره نیست که صنعت سینمای آمریکا آن هم با این عظمت به معنای چوب درخت راش باشد ؟ آیا شک نمی کنید ؟ 

در حقیقت هالیوود یک L اضافه دارد که اگر آن را از این ترکیب جدا کنیم میشود "holy wood " یا  چوب مقدس. اما چوب مقدس چیست ؟ این مطلب را  دیگر حتما باید بدانید که ایالات متحده آمریکا را یهودیان افراطی (صهیون ها) در دست دارند. و با این نگاه باید درک کنیم که این یهودیان افراطی (که البته همه ی آن ها عضو شبکه های مخفی مانند فراماسونری - شورای 13 تاجدار و کمیته 300 اند) میخواهند فرهنگ خودشان را در جهان برای ظهور مسیح (دجآل/ مسیح دروغین) القا کنند. برای همین  نام چوب موسی (ع) را به عنوان اسم صنعت سینمای آمریکا انتخاب میکنند. 

اما چوب مقدس موسی (ع) با چوب مقدس یهودیان افراطی تفاوت های آشکاری دارد. موسی (ع) از آن چوب برای هدایت و آزادی قوم یهود استفاده کرد. اما یهودیان افراطی از آن برای گمراهی و نابودی انسانیت استفاده میکنند. به شکلی که هالیوود جهان را به فحشا (حتی در سنین پایین)، قدرتمند دانستن آمریکا(ابزار دست یهودیان افراطی)، اعتقاد به جنگ آرماگدون( جنگی که دجاّل ظهور خواهد کرد) ، دنیا پرستی و ... دعوت میکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:,ساعت 14:36 توسط سرباز منتظر | |


Power By: LoxBlog.Com